FAQ dla usługi JAMBOX go! | Telewizja JAMBOX

FAQ dla usługi JAMBOX go!

Co to jest JAMBOX go!?
JAMBOX go! to możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty JAMBOX na urządzeniach typu: komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon. 

Jak korzystać z JAMBOX go!?
Aby skorzystać z JAMBOX go! potrzebne jest jedno z następujących urządzeń:

  • urządzenie typu smartfon lub tablet,
  • komputer z przeglądarką internetową

Jak korzystać z JAMBOX go! na urządzeniach z systemem iOS, macOS, Windows i innych?

  • Na każdym urządzeniu z przeglądarki internetowej - korzystając z serwisu go.jambox.pl
    Oglądanie kanałów na żywo nie jest dostępne w przeglądarce Microsoft Edge.
  • Na urządzeniach mobilnych z systemem Android korzystając z aplikacji JAMBOX go! dostępnej w sklepie Google Play
     

Dlaczego po zalogowaniu widzę tylko kilka kanałów demonstracyjnych?

  • Lokalny Operator nie aktywował w ramach swojej sieci usługi JAMBOX go!,
  • Lokalny Operator nie aktywował dla Twojego konta usługi JAMBOX go!,

Jeśli chcesz oglądać więcej kanałów w usłudze JAMBOX go!, prosimy o kontakt z BOK swojego Lokalnego Operatora, aby ustalić, czy: 

  • Znajdujesz się w zasięgu sieci operatora.
  • Lokalny Operator uruchomił w ramach swojej sieci usługę JAMBOX go!
  • Lokalny Operator aktywował dla Twojego konta usługę JAMBOX go!

Nie widzisz wszystkich kanałów, które są w Twoim pakiecie?

  • W momencie logowania się do usługi JAMBOX go! nie znajdujesz się w zasięgu sieci Lokalnego Operatora. Sprawdź listę dostępnych kanałów w domu i poza domem.
  • Korzystasz z usługi telewizyjnej JAMBOX w zakresie pakietów Na Start, Mikro oraz Mini, dla których usługa JAMBOX go! jest niedostępna

Czy istnieje możliwość korzystania z JAMBOX go!, poza siecią internetową Lokalnego Operatora, np. korzystając z bezpłatnych sieci WI-Fi lub Internetu mobilnego.

Tak. JAMBOX go! działa w ramach sieci internetowej Lokalnego Operatora, a dokładniej w ramach gospodarstwa domowego do którego dostarczana jest usługa internetowa Operatora. Usługa JAMBOX go! działa także poza domem, ale ilość kanałów jest ograniczona. Sprawdź listę dostępnych kanałów w domu i poza domem.

Na ilu urządzeniach mogę jednocześnie oglądać telewizję korzystając z JAMBOX go!?

JAMBOX go! możesz zainstalować na wszystkich możliwych urządzeniach w Twoim domu. Jednakże w tym samym czasie odtwarzanie możliwe jest na trzech urządzeniach.

W Internecie można znaleźć serwisy, które oferują znacznie więcej kanałów. Dlaczego w JAMBOX go! liczba kanałów jest ograniczona?
W JAMBOX go! liczba kanałów uzależniona jest od:

  • oferty programowej z której korzystasz,
  • zezwoleń od Nadawców kanałów telewizyjnych na reemisję w sieci IP, którymi dysponuje SGT operator platformy JAMBOX

Czy usługa JAMBOX go! jest legalna?
Tak. Wszystkie kanały dostępne w usłudze JAMBOX go! udostępniane są na podstawie umów z nadawcami telewizyjnymi, które zawarła firma SGT operator platformy JAMBOX.

Czy korzystając z JAMBOX muszę płacić abonament radiowo-telewizyjny?
Naszym zdaniem tak. Traktujemy oglądanie kanałów w naszej usłudze jak „zwykłe” oglądanie telewizji. Jednak jeśli płacisz już abonament za swój telewizor nie musisz rejestrować swojego telefonu komórkowego, tabletu czy komputera jako kolejny odbiornik.