FAQ dla usługi JAMBOX go!
Co to jest JAMBOX go!?
JAMBOX go! to możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty JAMBOX na urządzeniach typu: komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon.
Jak korzystać z JAMBOX go!?
Aby skorzystać z JAMBOX go! potrzebne jest jedno z następujących urządzeń:
- urządzenie typu smartfon lub tablet,
- komputer z przeglądarką internetową
Jak korzystać z JAMBOX go! na urządzeniach z systemem iOS, macOS, Windows i innych?
- Na każdym urządzeniu z przeglądarki internetowej - korzystając z serwisu go.jambox.pl
Oglądanie kanałów na żywo nie jest dostępne w przeglądarce Microsoft Edge. - Na urządzeniach mobilnych z systemem Android korzystając z aplikacji JAMBOX go! dostępnej w sklepie Google Play
Dlaczego po zalogowaniu widzę tylko kilka kanałów demonstracyjnych?
- Lokalny Operator nie aktywował w ramach swojej sieci usługi JAMBOX go!,
- Lokalny Operator nie aktywował dla Twojego konta usługi JAMBOX go!,
Jeśli chcesz oglądać więcej kanałów w usłudze JAMBOX go!, prosimy o kontakt z BOK swojego Lokalnego Operatora, aby ustalić, czy:
- Znajdujesz się w zasięgu sieci operatora.
- Lokalny Operator uruchomił w ramach swojej sieci usługę JAMBOX go!
- Lokalny Operator aktywował dla Twojego konta usługę JAMBOX go!
Nie widzisz wszystkich kanałów, które są w Twoim pakiecie?
- W momencie logowania się do usługi JAMBOX go! nie znajdujesz się w zasięgu sieci Lokalnego Operatora. Sprawdź listę dostępnych kanałów w domu i poza domem.
- Korzystasz z usługi telewizyjnej JAMBOX w zakresie pakietów Na Start, Mikro oraz Mini, dla których usługa JAMBOX go! jest niedostępna
Czy istnieje możliwość korzystania z JAMBOX go!, poza siecią internetową Lokalnego Operatora, np. korzystając z bezpłatnych sieci WI-Fi lub Internetu mobilnego.
Tak. JAMBOX go! działa w ramach sieci internetowej Lokalnego Operatora, a dokładniej w ramach gospodarstwa domowego do którego dostarczana jest usługa internetowa Operatora. Usługa JAMBOX go! działa także poza domem, ale ilość kanałów jest ograniczona. Sprawdź listę dostępnych kanałów w domu i poza domem.
Na ilu urządzeniach mogę jednocześnie oglądać telewizję korzystając z JAMBOX go!?
JAMBOX go! możesz zainstalować na wszystkich możliwych urządzeniach w Twoim domu. Jednakże w tym samym czasie odtwarzanie możliwe jest na trzech urządzeniach.
W Internecie można znaleźć serwisy, które oferują znacznie więcej kanałów. Dlaczego w JAMBOX go! liczba kanałów jest ograniczona?
W JAMBOX go! liczba kanałów uzależniona jest od:
- oferty programowej z której korzystasz,
- zezwoleń od Nadawców kanałów telewizyjnych na reemisję w sieci IP, którymi dysponuje SGT operator platformy JAMBOX
Czy usługa JAMBOX go! jest legalna?
Tak. Wszystkie kanały dostępne w usłudze JAMBOX go! udostępniane są na podstawie umów z nadawcami telewizyjnymi, które zawarła firma SGT operator platformy JAMBOX.
Czy korzystając z JAMBOX muszę płacić abonament radiowo-telewizyjny?
Naszym zdaniem tak. Traktujemy oglądanie kanałów w naszej usłudze jak „zwykłe” oglądanie telewizji. Jednak jeśli płacisz już abonament za swój telewizor nie musisz rejestrować swojego telefonu komórkowego, tabletu czy komputera jako kolejny odbiornik.