Telefonia komórkowa
i mobilny internet od JAMBOX



Dowiedz się więcej

Pakiety GŁOS+SMS+MMS+LTE

MINI
19,90 zł/mies

  • Rozmowy
    bez limitu
  • SMS/MMS
    0,19 zł/0,29 zł
  • 5 GB Internetu
    (1,28 GB w UE)
Zobacz więcej

STANDARD
29,90 zł/mies

  • Rozmowy
    bez limitu
  • SMS/MMS
    bez limitu
  • 10 GB Internetu
    (1,93 GB w UE)
Zobacz więcej

OPTIMA
34,90 zł/mies

  • Rozmowy
    bez limitu
  • SMS/MMS
    bez limitu
  • 15 GB Internetu
    (2,25 GB w UE)
Zobacz więcej

Pakiety TYLKO INTERNET KRAJOWY

LTE OPTIMA
26,90 zł/mies

  • Rozmowy
    brak
  • SMS/MMS
    brak
  • 15 GB Internetu
     
Zobacz więcej

LTE ULTRA
49,90 zł/mies

  • Rozmowy
    brak
  • SMS/MMS
    brak
  • 100 GB Internetu
    (+ noc 200 GB)
Zobacz więcej

Korzyści

  • doneW pakietach
  • doneZasięg sieci PLUS
JAMBOX mobile

Jak zamówić?

Usługa JAMBOX mobile dostępna jest u wybranych, koncesjonowanych lokalnych operatorów internetu w całej Polsce.

Aby dowiedzieć się o możliwości instalacji Internetu światłowodowego, telewizji JAMBOX i usłudze JAMBOX mobile, prosimy o kontakt z lokalnym operatorem lub o przesłanie zapytania, korzystając z formularza.

 

Informujemy, że administratorem danych osobowych podanych na formularzu jest SGT S.A. z siedzibą w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 budynek 8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.), w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania, w tym za pomocą poczty elektronicznej. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania.

Najczęściej zadawane pytania

  • 1
    Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS.
     

    W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.

    SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.

    Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.

  • 2
    Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS.
     

    Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).

    Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.

    Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.

    Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN).

  • 3
    Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?
     

    Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą odpowiedniego kodu USSD (Poradnik / Przydatne kody USSD).

Przeczytaj całość

Ważne komunikaty

©2018 SGT S.A. Operator cyfrowej telewizji kablowej JAMBOX Kablówka 3 Generacji. Wszelkie prawa zastrzeżone.



0