Jak ustawić e-mail oraz hasła i piny w JAMBOX go!
Ustawienie adresu e-mail
Jeśli nie masz przypisanego adresu e-mail do Twojego konta, a chciałbyś mieć pełną obsługę w JAMBOX go! to musisz wprowadzić nowy adres e-mail.
Po poprawnym zalogowaniu do konta bez przypisanego adresu e-mail będzie pojawiać się okienko z zachętą wprowadzenia adresu e-mail:
Aby ustawić adres e-mail kliknij DODAJ ADRES E-MAIL, zostaniesz przeniesiony do ekranu, gdzie możesz wpisać swój nowy adres e-mail.
Po wprowadzeniu poprawnego adresu e-mail, zostaniesz poproszony o wpisanie swojego osobistego kodu jPIN, który znajdziesz na umowie.
Tak będziesz musiał zrobić tylko raz, po zautoryzowaniu konta przez adres e-mail będziesz mógł zmieniać swój adres e-mail oraz kody PIN podając tylko hasło do JAMBOX go!.
Po podaniu prawidłowego kodu jPIN na wprowadzony wcześniej adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym.
Zaloguj się do twojej skrzynki e-mail i postępuj według instrukcji w wiadomości.
Zmiana hasła i pinów
Jeśli do twojego konta w JAMBOX go! jest przypisany adres e-mail to możesz już w łatwy sposób ustawić nowe hasło lub nowe kody tvPIN oraz jPIN.
Wejdź w menu twojego konta klikając na ekranie komputera w prawym górnym rogu twoje Imię i Nazwisko (na smartfonie dostęp do tej opcji jest w głównym menu)
Wybierz "Zmiana haseł i pinów"
Na tej stronie możesz zmienić twoje aktualne hasło do JAMBOX go! lub kody PIN.
Kliknij ZMIEŃ i wprowadź nowe hasło (lub PIN) i kontynuuj klikając DALEJ. Aby potwierdzić zmianę wprowadź obecne hasło do JAMBOX go!.