Jak zalogować się do JAMBOX go! | Telewizja JAMBOX

Jak zalogować się do JAMBOX go!

Logowanie dla abonentów z dekoderami JAMBOX   Logowanie dla abonentów JAMBOX mobile, TV Smart, Telewizja Światłowodowa

Pierwsze logowanie
Generowanie hasła do JAMBOX go!

Jeśli nie masz przypisanego adresu e-mail do Twojego konta, a chciałbyś mieć pełną obsługę w JAMBOX go! to musisz wygenerować sobie hasło dostępowe do logowania.

Na swoim dekoderze JAMBOX (dotyczy tylko dekoderów z oprogramowaniem Kyanit) wejdź do MENU i wybierz pozycję TV Panel. Następnie w menu TV Panelu wybierz pozycję JAMBOX Panel i naciśnij OK na pilocie.

Aby wygenerować nowe hasło to po podświetleniu strony w niebieskiej ramce naciśnij strzałkę w dół na pilocie, tak aby przycisk GENERUJ HASŁO podświetlił się na zielono i następnie naciśnij OK na pilocie. Twoje dane do logowania w JAMBOX go! zostaną wyświetlone na ekranie.

WSKAZÓWKA: Zapisz lub zrób zdjęcie telefonem ekranu TV z wygenerowanym hasłem - przyda Ci się ono przy ustawianiu własnego hasła.

Logowanie do JAMBOX go!

Teraz wejdź na stronę: https://go.jambox.pl na swoim komputerze lub smartfonie/tablecie i wprowadź dane do logowania, które masz na ekranie telewizora. Po poprawnym wprowadzeniu danych zostaniesz zalogowany do JAMBOX go!

Jeśli już wcześniej do Twojego konta w JAMBOX miałeś przypisany swój adres e-mail to możesz się zalogować wprowadzając jako nazwę użytkownika ten adres oraz hasło do JAMBOX go!

Jeśli zapomniałeś swoje hasło to możesz sobie z tego ekranu ustawić nowe - tylko dla kont z przypisanym adresem e-mail.


Logowanie dla abonentów usługi JAMBOX mobile oraz TV Smart

Do pierwszego logowania potrzebne będą dwie dane:

  1. Adres e-mail, który abonent podaje podczas podpisywania umowy.
  2. Numer ID abonenta, który znajduje się na umowie abonenckiej.

Następnie należy:

  • wejść na stronę https://go.jambox.pl/remind
  • podać adres e-mail, który został podany podczas podpisywania umowy,
  • kliknąć w RESETUJ HASŁO.

System wyśle na adres e-mail abonenta link do aktywacji konta i wprowadzenia nowego hasła.

Po otrzymaniu maila należy:

  • kliknąć w link w wiadomości e-mail,
  • następnie wprowadzić Numer ID klienta,
  • wprowadzić i powtórzyć nowe hasło,
  • kliknąć w USTAW HASŁO

Po zmianie hasła należy wrócić do ekranu logowania, wprowadzić adres e-mail, wprowadzić nowe hasło i zalogować się.


Użytkownicy ekosystemu TV Smart
Do zalogowania się do aplikacji TV Smart GO używamy loginu (e-mail lub numer ID klienta) i hasła do JAMBOX go!

Na ekranach logowania aplikacji:
  • wprowadzić Numer ID klienta lub adres e-mail,
  • wprowadzić nowe hasło

Użytkownik nie zna ID klienta lub nie ma ustawionego adresu e-mail
Jeśli nie znasz swojego ID klienta, nie masz do konta przypisanego adresu e-mail - skontaktuj się z Twoim lokalnym operatorem telewizji JAMBOX.
Możesz poprosić o ustawienie adresu e-mail oraz uzyskać Twój ID klienta do ustawienia hasła do usługi JAMBOX go!